.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تامين امنيت سفرهاي نوروزي مازندران

فرمانده انتظامي مازندران گفت: تامين امنيت گردشگران نوروزي در استان با به كارگيري 13 هزار نفر نيرو ميسر شد.

عليرضا مسكني صبح امروز در حاشيه نشست هماهنگي ستاد تسهيلات سفر مازندران در جمع خبرنگاران خبرگزاري‌ها مستقر در ستاد تسهيلات سفر افزود: 13 هزار نفر از عوامل انتظامي، پليسي و امنيتي فراهم كردن رفاه نسبي و آرامش اجتماعي براي شهروندان و گردشگران در نوروز 89 هستند.
وي خاطر‌نشان كرد: ايجاد قرارگاه نيروي انتظامي‌ در مركز شهر براي نخستين بار در استان صورت گرفته است.
فرمانده انتظامي ‌مازندران با اشاره به اينكه ارتباط چهره به چهره با مردم و نزديكي بيشتر نيروي انتظامي‌ با آحاد جامعه هدف اصلي راه‌اندازي قرارگاه نيروي انتظامي ‌در مركز شهر بوده است، تصريح كرد: اين قرارگاه فعاليت خود را از 27 اسفند 88 آغاز و تا 13 فروردين ماه 89 آماده خدمات‌دهي به گردشگران نوروزي است.
مسكني با بيان اينكه تمام ‌نيروهاي پليسي، انتظامي ‌و امنيتي صف و ستاد در فرماندهي انتظامي ‌مازندران مسئوليت امنيت استان را در نوروز عهده‌دار شده‌اند، يادآور شد: براي تسهيل در آمد و شد مردم در مبادي ورودي استان و رفاه حال بيشتر گردشگران تعدادي نيروهاي كمكي از برخي استان‌هاي ديگر گرفته كه بايد نسبت به ساماندهي اقامت اين عده تلاش جدي‌تري از سوي ستاد تسهيلات سفر مازندران صورت گيرد.
معاون اجتماعي انتظامي‌ مازندران نيز با اشاره به راه‌اندازي كانكس نيروي انتظامي ‌استان در ميدان امام ساري افزود: براي آشنايي و راهنمايي بيشتر گردشگران در مبادي ورودي استان 5 هزار جلد كتاب كودك با مفاهيم پليسي در اختيار گردشگران قرار مي‌گيرد.
رمضان قاسمي‌ از چاپ 50 هزار جلد انواع مجلات نيروي انتظامي ‌و توزيع آن بين گردشگران نوروزي استان خبر داد و گفت: از نيروهاي پليس ياران جوان و همياران پليس براي توزيع اين بروشورها و ارائه آگاهي‌ها و هشدارها به رانندگان خاطي در درون شهر در نوروز استان استفاده شده است.
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران نيز با اشاره به اينكه نيروي انتظامي‌مازندران در تمام ‌ماموريت‌ها و حوزه‌هاي محول شده استان مقتدرانه حضور داشته است، اظهار داشت: زحمات همه زيرمجموعه‌هاي حوزه انتظامي‌استان ستودني است.
هادي ابراهيمي‌با بيان اينكه بيش از 70 درصد عوامل دست‌اندركاران ستاد تسهيلات سفر و نيروهاي اثرگذار نظم، امنيت و رفاه استان را ماموران نيروي انتظامي‌تشكيل مي‌دهند، گفت: ضريب امنيتي و انتظامي ‌مازندران اكنون بالا بوده و گردشگران با فراغ بال اقامت چند روزه‌اي در نقاط مختلف استان دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.